Hvordan abonnerer jeg på Smartforce?
Vælg den plan der passer til dig og send os en e-mail, så kontakter vi dig for at sikre, at vi giver en vellykket onboarding.
Hvad er forskellen mellem planerne?
Det afhænger af, hvilken plan du vælger! Du kan finde vores produktbeskrivelser under fanen “Priser” eller gå til https://smartforce.dk/pricing/.
Hvad er inkluderet i mit abonnement?
Uanset hvilken plan du vælger, får du adgang til din profil, og du vil blive onboardet af en vores Customer Happiness Agents. Ligeledes er der gratis support i alle vores abonnementer. Du kan se vores planer ved at klikke på fanen “Priser” eller gå til https://smartforce.dk/pricing/.
Hvad er abonnementsbetingelserne?
Abonnementet er månedligt, og du kan enten vælge mellem at abonnere i 12, 24 eller 36 måneder ad gangen. Tilmelder du dig i mere end 12 måneder, får du rabat på abonnementet, så tøv ikke med at kontakte os for at høre nærmere om dine muligheder.
Hvordan betaler jeg?
I øjeblikket foregår betaling via faktura. Vi vil derfor bede om de nødvendige oplysninger, og derefter sender vi dig en faktura på den plan, du har valgt. På sigt bliver det også muligt at betale med kreditkort.
Kan jeg købe en plan nu?
Ja! Du kan abonnere på en af vores planer i mindst 12 måneder i dag.
Hvordan fornyes mit abonnement?
Dit abonnement fornyes automatisk hver måned. Du skal selv aktivt opsige abonnementet, hvis du ikke længere ønsker det.
Hvordan opgraderer jeg min plan?
Kontakt din agent eller send os en e-mail på info@smartforce.dk.
Kan jeg nedgradere min plan?
Dette afhænger af din betalingsplan. Kontakt os, hvis denne situation opstår, og vi vil se på, hvad vi kan gøre for dig.
Jeg er allerede medlem af mange platforme, hvorfor skal jeg have en mere?
Vi forstår din frustration, og det er netop derfor, vi ønsker at give dig en platform med et minimum af afbrydelser fra markedsføring og lignende.
Hvordan fungerer partnerprogrammet?
I dag tilbyder vi tre muligheder: Henvisninger, en hybridpartner eller at vi fungerer som en netværksplatform for dig. Ved sidstnævnte mulighed kan du desuden få tilføjet dit logo på vores hjemmeside.
Hvor finder jeg information om juridiske oplysninger?
Læs vores juridiske oplysninger https://smartforce.dk/legal/.
Hvordan tilføjer jeg brugere?
Det kræver premium at have flere brugere på samme tid. Du kan tilføje flere brugere via din profil, hvor du nemt kan sende invitationer til personer og tilføje dem til en bestemt rolle. Vi sender dig en faktura for de ekstra bruger(e), du tilføjer til din nuværende plan.
Jeg har et problem! Hvordan kontakter jeg supporten?
Den første mulighed er at bruge indstillingen “Kontakt support” på Smartforce platformen. Du kan også kontakte os via den formular, der er nedenfor ved at klikke på knappen “Skriv til os”.
Brug for hjælp?
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål i FAQ? Så er du velkommen til at kontakte os her – Vi sidder altid klar til at hjælpe!
